Vážený zákazník, radi by sme Vás informovali o spojení dvoch silných značiek na slovenskom trhu, konkrétne e-shopu www.najlepsiepneu.sk, ktorý od 29.11.2024 „prechádza“ pod BestDrive, samozrejme so zachovaním všetkých práv a povinností. V prípade potreby riešenia akýchkoľvek obchodných prípadov súvisiacich s nákupom na www.najlepsiepneu.sk, volajte na +421 911 691 460.
Hotline pre compliance a nahlasovanie korupcie
Upozornenie: Táto stránka nie je určená na technické sťažnosti alebo sťažnosti na výrobky. V takých prípadoch kontaktujte zákaznícky servis vo svojej krajine (kontaktné údaje nájdete na regionálnej webstránke spoločnosti Continental).
Duch a etika spoločnosti Continental (t. j. morálna zásadovosť, čestnosť a dodržiavanie zákonov) sú zdokumentované v etickom kódexe, smerniciach BASICS a smerniciach pre vedenie podniku. Naša podniková kultúra je založená na zmienených hodnotách.
Korporáciu a zainteresované osoby, t. j. zamestnancov, zákazníkov, akcionárov, partnerov a dodávateľov poškodzuje neetické, nelegálne a nezodpovedné správanie.
Vaša pomoc je preto dôležitým krokom v boji a prevencii proti nezákonným a pochybným praktikám.
Prečo je hotline pre nahlasovanie prípadov proti dodržiavaniu predpisov a pre boj proti korupcii dôležitá?
V minulosti sme dostali rôzne anonymné kontakty týkajúce sa údajnej korupcie a podvodov v rámci korporácie. Hotline ponúka možnosť dobrovoľne poskytnúť spoločnosti informácie o podvodnom konaní a porušení etiky priamo a anonymne.
Kto by mal kontaktovať hotline pre nahlasovanie prípadov proti dodržiavaniu predpisov a pre boj proti korupcii?
Každý zamestnanec, ktorý vie o nezákonných alebo pochybných aktivitách a tento problém nemôže prediskutovať so svojím nadriadeným, by mal linku pomoci využiť. Aj akcionárov, ktorí majú vedomosť o nezákonných alebo pochybných obchodných aktivitách, do ktorých je spoločnosť Continental a jej zamestnanci zapojená, žiadame, aby túto linku využili. Ignorovanie a nevšímanie si takéhoto správania zvyšuje škody a frustráciu.
Správne a čestné správanie nepovedie k žiadnemu znevýhodneniu interného informátora.
Aké témy by sa mali cez hotline pre nahlasovanie prípadov proti dodržiavaniu predpisov a pre boj proti korupcii riešiť?
Hotline by sa mala použiť na komunikáciu o týchto podozrivých trestných činnostiach:
- Krádež, úplatky a podplácanie
- Podvod, sprenevera
- Konflikty záujmov
- Zneužívanie dôverných informácií
- Protikartelové záležitosti (porušenie zákona o hospodárskej súťaži)
- Pranie peňazí
- Manipulovanie s účtovníctvom
- Environmentálne problémy
- Zdravie, bezpečnosť pri práci a bezpečnosť
Čo sa stane po zverejnení interných informácií?
Všetky kontakty budú smerované cez externého poskytovateľa služieb oddeleniu podnikového auditu, ako aj podnikovému oddeleniu pre dodržiavanie pravidiel, a budú okamžite vybavované. Pomôcť môžete dobrovoľným poskytnutím kontaktných informácií (telefónne číslo, e-mail) tak, aby sme vás mohli v prípade potreby kontaktovať so žiadosťou o ďalšie informácie. Všetky informácie, tak ako je to aj v súčasnosti, budú brané vážne a bude sa s nimi v súlade so zákonom nakladať ako s dôvernými.